søndag den 7. februar 2010

Pippi på stand by


Jeg burde sidde og sy lige nu. Jeg har indsamlet, -købt og glædet mig til at klippe og tegne og kæmpe med skråbånd. Men indtil videre er det her, så langt som jeg er kommet med at lave Mys Pippi Langstrømpekostume til fastelavn. Og hvis det ikke var fordi, at My er ramt af en lidt stædig maveinfluenza (eller noget), så ville Pippi-tøjet være både hendes og min førsteprioritet lige nu. Hun har kigget og pillet ved sagerne og spørger hele tiden, om jeg skal lave Pippikjole til hende af det der "dof"? Og det gør jeg. Men indtil videre ligger strømper, knapper og "doffet" altså og venter, for jeg vasker sengetøj, sovedyr, gulv, barn og ikke mindst havregrød ud af børnehår i ét væk denne weekend. Nu har jeg lige puttet den lille blegfis, og håber en lille lur hjælper. Og at hun snart har lyst til andet end lyserød "smoofie", som hverken maven, sofaen eller det hvide sovedyr er særligt vilde med.

Men men, not to worry! Jeg husker stadig at trække lod om skøn kaffe i aften! Du kan stadig nå at tilmelde dig. Jeg trækker lod ca. kl. 21.
God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails