tirsdag den 2. februar 2010

Mmmmhhhhh away...

Nå, godt så. Så er det blevet tid til, at jeg går all the way med min blog, og bringer min første give away. Min private kok (og dancer...ja, det er bare min mand), har gennem længere tid ristet kaffebønner selv, og det er altså noget ganske andet end selv de allerdyreste ristede luksusbønner, man kan få, skulle jeg hilse at sige. Jeg nyder dem hver aften, og nu skal I andre have chancen for at få fingrene i en helt og aldeles gratis smagsprøve, sendt lige til døren. Så, søndag aften (7/2) trækker jeg lod blandt faste læsere om en portion hjemmeristede luksus-kaffebønner, øko, øko, øko natürlich! For at deltage i lodtrækningen, har du følgende muligheder:

1) Faste læsere skriver blot en kommentar, så er du med! (1 lod)
2) Meld dig som fast læser (1 lod)
3) Skaf en ny fast læser, så deltager du med to lodder. Skriv i kommentarfeltet, hvem du har skaffet.




Glæder mig til at trække den heldige...held og lykke!

Sofie

9 kommentarer:

  1. Tror sgu jeg elsker Sunes kaffe....

    SvarSlet
  2. Kan altså ikke lige huske mit log-in, men det er mig, Krieden :D

    SvarSlet
  3. ahem.. :P ...hvor MEGET er en smagsprøve ?

    SvarSlet
  4. Kriede...time will show...

    SvarSlet
  5. Lækkert billede, man bliver jo helt kaffe tørstig. jeg vil gerne vinde en smagsprøve:) Vi er ikke nået til at riste selv, men engang skal det prøves. Håber jeg vinder så jeg kan smage om vi selv skal gå igang :)

    SvarSlet
  6. Hovhovhov du - det er da lige noget for mig... Jeg linker lige til dig - så må vi se om det kan skaffe lidt ekstra læsere...

    SvarSlet
  7. Man føler sig da tryg (og lidt Star Wars-agtig) når man efter at ha oprettet den påkrævede googlekonto bliver mødt med: Tillykke Dorthea - Du følger nu moderskibet! Er klar til kaffe!

    SvarSlet
  8. Mmmmmm, kaffe - jeg er med i kampen! Det er mig, der næsten har skaffet Laura som fast læser..

    SvarSlet
  9. B! Mormor og mig er sgu også klar på at vinde lidt af Beskidtes helt sikkert LÆKRE kaffe :-)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails