mandag den 22. februar 2010

Mor-svælgerier

Bare en lille sidebemærkning.
Jeg har glædet mig til det stort set siden, My begyndte at sove på sit eget værelse for mange, mange måneder siden. Hidtil har hun kort sagt "ja!" ( vist mest for at slippe for at høre på mig, der står der og hænger i døren) eller hun har ignoreret mig, når jeg efter putning har stået i døråbningen og sagt et håbefuldt "go'naat" til hende. Men nu er hun begyndt at svare med et lille syngende "goo'naaat". Og det er SÅ hyggeligt, og sødt...og måske er det nok kun mig, som helt kan forstå, at det er værd at svælge rundt i mit barns nutterier på den måde. Og endnu værre er det jo så, at jeg lige nu tvinger jer andre til svælge med. Sorry. Men sødt er det altså...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails