torsdag den 14. januar 2010

Pakkepost fra Japan

Se lige her:


Der er altså ikke noget som at modtage en pakke fra den anden side af jorden. Jeg kan aldrig blive træt af at blive imponeret over, at jeg kan sidde og klikke lidt på min computer, og så kommer der post fra Japan. Med fint lille "Thank you-kort" (jeg hører det med klingende japansk accent i mit hoved), og en prøve på et lille bånd med søde fugle og blomster på. Ih, hvaffor noget fint skal det så bruges til? Det kan godt være, at jeg lyder som en gammel granny, men det er da lidt vildt, ikke? Og helt enormt eksotisk og hyggeligt. Og det bedste er, at jeg faktisk aldrig er blevet skuffet over indholdets farve eller kvalitet. Thank God for Ebay, Etsy og dem allesammen. Det her fantastiske stof, en slags japaner-udgave af Lille Sorte Sambo kunne man vel sige, skal laves til nogle små fine sæder til et par arvede børnestole, som jeg snart får ind ad døren. Det bliver altså fint, tror jeg.

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud. der findes så mange fine japanske tinf, jeg tror godt jeg tør bestille nu :) der er bare så langt !

    SvarSlet
  2. nå så var det et par indlæg siden, jeg havde kommenteret. Ih hvor ser det fint ud, det stof og ja det er vildt, at man kan sidde, f.eks. i Rønne og få bamsekatalog fra England og tomatfrø fra Italien - ikke Japan, men alligevel. og efterfølgende mails, om at nu er det snart tid til at så! Jeg tager bamsekataloget med.

    SvarSlet
  3. det er ikke fordi jeg ikke vil være mig selv bekendt, men den kan ikke lide min mailadresse!

    SvarSlet
  4. Heidi, bestil du bare. Jeg har aldrig oplevet at en forsendelser fra Japan, ikke er nået frem. Og det tager under en uge...selvom der er langt :)

    SvarSlet
  5. Ihhh det ser fint ud - glæder mig til at se stolene

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er det stof bare fint, jeg får også lyst til at finde visakortet frem når jeg ser det for der er da noget særligt ved at samle sig skatte fra den halve verden.

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails