tirsdag den 26. januar 2010

Aaaaarrgggh



Kom til at blive inspireret af noget garn og noget bog med "hækleskole" i Netto. Hvilket førte til indkøb af ny hæklenål og lækkert garn. Og så ellers i krig med "oldemorfirkanter". Og nu har jeg så siddet og prustet og sukket og jublet og raset på skift hele aftenen. Lidt hækle-teknik-logik er trods alt gået op for mig undervejs, men det tilfredsstillende (hvilket sådan set bare betyder, at det skal ligne det på billederne bare en lille smule) er udeblevet indtil videre. Shit mand. Svigtende graviditets-hukommelse harmonerer dårligt med indlæring af mønstre og gentagende gentagelser af hæklemasker. Jeg har måttet gribe til papir og notesblok, og selv det er åbenbart ikke så ligetil. Faktisk ser det nogenlunde lige så sørgeligt ud som selve hækleriet:


 

Ubehjælpeligt??? Sy's du???! Hva' så mæ det her???

 

Ja, det er jo så godt som en firkant....

Og jeg ved ikke, hvad der er værst. At det er min fatteevne eller min hukommelse, den er gal med.

Konklusion: Det ligner noget med at det vist er en god idé at gå i seng...

Goodbyeruth!






2 kommentarer:

  1. pyha..jeg var nær selv blevet inspireret i selv samme supermarked af noget lær-at-strikke-bog og garn... Godt, jeg spåede mig selv et lignende scenario allerede inden jeg nåede til kassen :D

    SvarSlet
  2. prøvede du at finde andre vejledninger?

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails