torsdag den 28. januar 2010

Kreastædighed

Efter sigende kan man blive hvidhåret "over night". Det var også tæt på. For for hulan, hvor kan jeg få dybe panderynker og højtsiddende skuldre, når sådan noget gnidrearbejde stritter imod. Men heldigvis er jeg  også forsynet med en vis portion stædighed, når det kommer til kreative projekter. Ikke sådan forstået, at jeg bare bliver ved, til det bliver færdigt (oooooh no....det modsatte kan hurtigt dokumenteres ved et kig i lageret af igangværende kreationer). Nej, men når det kommer til at lære noget nyt i den retning, så VIL jeg fatte det. Og nu sidder den der vist også:

Tadaaaaaaaaaaa!!!
Farverne snyder lidt, - det skal forestille mørk lyng-agtig lilla og marineblå. Otte firkanter er det blevet til indtil videre, og medmindre mine hænder falder af (hvilket det godt kunne tyde lidt på lige nu), så er der et slumretæppe på trapperne. Der findes helt sikkert smukkere eksemplarer out there i blogland, men jaaah altså. Det er fantastisk når kreastædighed betaler sig.

2 kommentarer:

  1. næææææææææææh, selvfølgelig kan du. Det ser rigtig fint ud. Når først man har fundet melodien, så er det ikke svært. Men synes du ikke videoen var en god hjælp? Den oprindelige opskrift var i hvert fald ikke.

    SvarSlet
  2. Synes jo det på sin vis kunne være dejligt befriende for nogen, hvis du i stedet for risiko for hvidt (eller gråt!) hår, bare konstaterede at du fihelved ikke kunne finde ud af det. :D

    De dersens firkanter ligner jo at du har gjort det længe nok til at være gråhåret by nature.

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails