torsdag den 5. november 2009

Nå da da

Nå, så tager jeg mig sammen, og begynder rent faktisk at skrive noget på min blog.
Og hvad er planen så egentlig? Jo, the rules are, there ain't no rules! Her skal min indre rodebutik udleves, dokumenteres og systematiseres. Det er jo et banalt faktum, at ting bliver mere overskuelige, når man sætter ord på dem. Og så tror jeg også, at man bliver bedre til at opdage, anerkende og sætte pris på, at man har et rigtig godt liv, når man giver sig tid til at beskrive og dokumentere det med ord og billeder. Så min blog skal bruges til netop det, og så til at udvikle mine idéer, dele, sparre og lade mig inspirere af andre skønne bloggere. Den kommer forhåbentlig også til at medvirke til at bringe mig et skridt nærmere mine arbejdsprojekter og drømme. Med andre ord, her kommer stort og småt, personligt og fagligt fra mit liv og min hverdag.

For tiden pusler jeg med alverdens små og store kreative projekter, selvstændig virksomhed undervejs, og indimellem det nyder jeg min mand og vores ubeskriveligt skønne datter My. Hun kommer nok også til at fylde en hel del her på bloggen...Hun fylder 2 år på tirsdag, og til forskel fra sidste år ved hun det, og hun glæder sig. Og det er næsten ikke til at tåååle at se det lille menneske juble og sige jubiiiiii, når man snakker om det. Det er altså glæde, der smitter.

2 kommentarer:

  1. Arj, hvor er din blog blevet fin og du skriver så let og elegant! Glæder mig til at følge med og har taget mig den frihed at gøre en veninde eller to opmærksomme på moderskabet.

    SvarSlet
  2. Årh, takker takker Fru Terry!

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails