torsdag den 3. december 2009

When you wish upon a staaaaaar *

Jeg har været syg eller noget, der ligner, de sidste dage. Og det er da ualmindeligt irriterende. Dels fordi jeg har måttet ligge som en anden Maude hver andet øjeblik, og dels fordi jeg nu er kommet helt bagud med julepynten og -stemningen i det hele taget. Altså jeg kan slet ikke komme op i julegear! Og jeg som tog hul på det hele tidligere end normalt, - nu skulle der jo gerne være hygge, knas, lys, juledufte og pynt på dameblads-måden i alle kroge, karme og kaminåbninger. (Ja da, vi har masser af kaminer, - på Disneymåden...I wish). Nå, nu er det blevet til en enkelt vindueskarm, adventskrans og lidt kalenderlysdeko. Smukt omgivet af nullermænd og støv fra brændeovnen...not so Disney. Så jeg må vel igang, selvom mit korpus stadig mærker sengen kalde...bare man havde en Jesper Fårekylling, der ligesom svingede med noget tryllestav, ryddede op på Mary Poppins-måden og lige fik ens wishes til at komme true... Måske blæser skidtet selv ind i krogene, hvis jeg bare sidder her og hoster længe nok. Sådan à la sommerfugle-effekten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails