onsdag den 30. juni 2010

Jeg skal liiiige...

Ja, de der billeder af børneværelset lader vente på sig, og det kommer de til at blive ved med lidt. Tiden er ved at løbe fra mig. Vi tager på sommerferie om få dage, så jeg skal liiiige vaske oceaner af vasketøj, pakke tsunamier af tøj og udstyr, sy dynebetræk, lagner, ammepude og hækle babytæppe færdigt. Og så skal jeg liiige lande på sommerferie og stikke en sandskovl i hånden på min store pige og kysse hende, mens hun stadig er mit eneste barn. Og så tror jeg sørme, det er ved at være tid til liiige at føde en unge. Så jeg har en del på programmet den næste måneds tid, og holder sommerfri fra bloggen. Måske afbrudt af et enkelt billede af det nytilkomne vidunder, vi får se.

God sommer derude!
Vi ses, senere på sommeren.

/Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails