fredag den 28. maj 2010

Ja, jeg ved det...


Og jeg har altså ikke glemt det. Og der er IKKE udtrukket en vinder af give away'en fra Pogga endnu. Begrundelsen er dels for få deltagere og dels nøl fra min side. Jeg beklager. Og så tager vi den lige en gang til! I, som allerede har tilmeldt jer, er det naturligvis stadig, og så må vi se, om I er heldige nok til at være eneste tilmeldte i næste omgang igen. så må oddsene siges at være ret gode!

Reglerne er de samme som sidst.

My trækker vinderne på næste søndag d. 6. juni kl. 19.

God weekend, og pøj pøj!

/
Sofie

2 kommentarer:

  1. jeg synes jo de er vildt søde, men ville da ikke mase mig på. Nu gør jeg!

    SvarSlet
  2. Man skal da ikke holde sig tilbage...de kan jo også bruges som gave. Mas bare!

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar!

Related Posts with Thumbnails